استخر پیش ساخته کودک

intex 57171

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کودک با ابعاد کوچک اینتکس از سری استخر های پیش ساخته فریمی کودک می باشد که در مقایسه با استخر های بادی بسیار مقاوم است . این محصول در رنگ های متنوع و شادی تولید شده و می تواند بستری ایده آل برای تفریحات آبی فرزندانتان باشد .

استخر پیش ساخته کودک که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید از جمله استخر های پیش ساخته فریمی کمپانی اینتکس است که از بدنه و پایه های بسیار مقاومی برخوردار است ، به دلیل داشتن بدنه بسیار عالی مشتریان زیادی به سمت خرید این استخر فریمی روی آورده اند . خرید این محصول بسیار مقرون به صرفه است چرا که با صرف هزینه کمتر می توانید استخری با دوام و طول عمر بالا داشته باشید . این محصول از بدنه برزنت و pvc ساخته شده ، همچنین پایه های محصول از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که هر دو این اجناس باعث شده تا عمر محصول بسیار طولانی باشد . همانطور که در قسمت ابعاد و مشخصات محصول در داخل جدول درج شده این محصول به صورت مربعی طراحی شده و طول اضلاع آن 122 سانتی متر می باشد ، همچنین ارتفاع 30 سانتی متری محصول باعث شده تا کودکان به راحتی بتوانند از استخر استفاده کنند و لحظات شادی را در کنار دوستان خود رقم بزنند . شما عزیزان می توانید سایر مشخصات محصول را در جدول مشخصات مرتبط با استخر فوق را مطالعه کنید . فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمت مناسب و با ضمانت سلامت کالا به فروش گذاشته است تا خریداران به راحتی بتوانند محصول مد نظر خود را خریداری کنند.

نوعمربعی کودک
ظرفیت آب337 لیتر
طول122 سانتی متر
عرض122 سانتی متر
ارتفاع30 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت سلامت کالا
اقلام همراه----

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...