استخر پیش ساخته قطر 427 بست وی

bestway 56641

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
15,700,000
14,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته قطر 427 بست وی یکی دیگر از استخر های پیش ساختهدر شکل هندسی دایره ای می باشد که از پایه های بسیار خوب و با کیفیت ساخته شده است ، این محصول دارای پمپ تصفیه و لوازم همراه کامل است .

استخر پیش ساخته قطر 427 بست وی گرد ، ساخته شده توسط شرکت بزرگ بست وی می باشد که دارای اقلام همراه کاملی چون زیر انداز ، درپوش ، نردبان ، پمپ تصفیه و ... می باشد ، از این محصول می توانید به عنوان یک استخر بزرگ کاملا پرتابل استفاده کنید و بستری ایده آل برای تفریحات آبی را در منزل خود ایجاد کنید ، پمپ تصفیه موجود در کنار این محصول دارای فیلتر های با کیفیت کاغذی است که قادر می باشد در هر ساعت 3028 لیتر را تصفیه کند ، به همین دلیل شما تنها در چند ساعت می تواند کل ظرفیت 15232 لیتری آب داخل استخر را تصفیه کنید ، این پمپ قادر است تا کثیف ترین آب ها را به آب زلال و شفاف تبدیل کند ، لازم به ذکر است که فیلتر های این پمپ ها قابلیت تعویض دارند و پس از مدتی استفاده می توانید فیلتر های آن را به راحتی تعویض کنید ، همانطور که در قسمت ابعاد و مشخصات محصول وارد شده است این استخر از بدنه ای با جنس pvc برزنتی ساخته شده است ، همچنین جنس پایه های استخر مربوطه نیز از آلومینیوم مقاوم و ضخیم است به همین دلیل این محصول می تواند سال های زیادی را دوام بیاورد و به مانند روز اول کارایی داشته باشد ، فروشگاه مرکزی اینتکس این محصول را با گارانتی به فروش می رساند و روند نصب و راه اندازی محصول را نیز بنا به درخواست مشتری می تواند عهده دار شود .

نوعگرد
ظرفيت آب15232 ليتر
قطر427 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنه PVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت 20 دقیه
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي یک ساله
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...