استخر بادی کودک گرد شفاف با طرح میوه

bestway 51098

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد شفاف با طرح میوه محصولی شیک از برند اینتکس کاملا اورجینال دارای بدنه باداوم و طراحی منحصر به فردو ساختاری پرتابل خریداری از فروشگاه انحصاری محصولات اینتکس در تهران و شهرستان ها با قیمت مناسب و تحویل درب منزل در سراسر کشور

استخر بادی کودک گرد شفاف با طرح میوه یکی دیگر از باداوم ترین استخر بادی هایی بوده که در سال گذشته کارخانه اینتکس برای استفاده رده سنی بالاتر از 3 سال تولید و با یک تخفیف عالی روانه بازار کرده است. این استخر بادی کودک ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که دیواره آن از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها برای راه اندازی دارای یک دریچه باد اختصاصی هستند. این نوع طراحی بدنه به انعطاف پذیری بدنه استخر کمک کرده و موجب افزایش چشمگیر طول عمر آن می شود. این محصول زیبا وزنی کم داشته اما در کمترین زمان ممکن راه اندازی و به راحتی حمل خواهد شد. به همین دلیل بوده که استفاده از آن در زمان سفر توصیه شده است. این استخر بادی کودک بدنه ای کاملا شفاف داشته که بر روی آن طرح هایی فانتزی با رنگبندی بسیار شادی از میوه های استوایی به چشم می خورد. این نوع طراحی را با توجه به علایق کودکانه انتخاب کرده اند. برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری شرکت اینتکس بدنه استخر بادی را از بهترین نوع pvc  طرح چرم طراحی و تولید کرده است. این نوع جنس بدنه انعطاف پذیر و باداوم می باشد. به همین دلیل تغییرات شرایط آب و هوایی و یا قرار داشتن در معرض نور خورشید و دماهای مختلف آب موجب افت کیفیت محصول نخواهد شد. پس شما می توانید از این استخر بادی در فضای باز نیز استفاده کنید. لازم به ذکر بوده این محصول امکان استفاده به عنوان استخر توپ بادی کودک را نیز دارد. برای خرید استخر بادی کودک می توانید به نمایندگی رسمی سنتراینتکس در ایران مراجعه نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 317 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 33 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپپمپ دستی
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.7 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه 

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...