استخر بادی کودک صندلی دار بست وی

bestway 54158

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک صندلی دار بست وی از جمله زیباترین محصولات تولیده توسط این کمپانی بوده که دارای بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت  می باشد و برای کودکان زیر شش سال می باشد برای سفارش این محصول به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید .

استخر بادی کودک صندلی دار بست وی یک کالای کارآمد و استاندارد برای تفریحات آبی کودکان در سنین کمتر از شش سال بوده که توسط این کمپانی بزرگ طراحی و با قیمتی مناسب به بازار عرضه می شود . جنس بدنه محصول برای حفظ طول عمر بالای آن از نوع وینیل انتخاب می شود . این جنس به دلیل دوام بالا در برابر تغییرات شرایط جوی مقاوم مانده و دماهای متفاوت آب کیفیت آن را دچار مشکل نمی کند . این محصول در بخش داخلی دارای یک صندلی بادی استاندارد سرخود بوده که کودکان برای استراحت می توانند از آن بهره برداری کنید . این محصول به دلیل دوام بالا برای استفاده در فضای باز و سفر بسیار توصیه می شود . استخر بادی صندلی دار بست وی با توجه به طراحی زیبا و کوکانه ای که دارد می تواند یک هدیه ای بسیار جذاب برای کودک شما باشد . برای راحتی بیشتر این کالا یک صندلی تعبیه شده است که بسیار می توانید در زمان استفاده برروی آن نشسته و یک تفریحی آبی جذاب را تجربه نمایید . این کالا را شما می توانید به راحتی با یک پمپ باد اینتکس در کوتاه ترین زمان ممکن به راحتی باد کرده و از آن استفاده نمایید . برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 299 لیتر
طول 232 سانتی متر
عرض 229 سانتی متر
ارتفاع 63 سانتی متر
جنس رویه وینیل
جنس بخش کناری وینیل براق
جنس کف وینیل دولایه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار دولایه
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...