استخر بادی کودک دخترانه بست وی

bestway 91069

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,090,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دخترانه بست وی از به روز ترین  تولیدات این کمپانی بوده که طرفداران فراوانی دارد . برای تهیه این محصول با کیفیت و مقرون به صرفه می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و به راحتی ثبت سفارش کنید.

استخر بادی کودک دخترانه بست وی از نمونه های جدید این شرکت معتبر برای کودکان  خردسال دختر می باشد . ساختار ظاهری این محصول به شکل هندسی گرد تعبیه شده که رنگی صورتی تمام این سطح را پوشش می دهد . برای برقراری ارتباط با روحیه کودکانه بر روی بدنه تصاویری از میکی موس که بین کودکان بسیار معروف بوده نقش بسته است . بدنه این محصول سه طبقه بوده که هر طبقه از طریق یک دریچه باد مجزا راه اندازی می شود . توجه داشته باشید که رنگ داخلی این استخر بادی زرد انتخاب شده که با بدنه آن تضاد زیبایی ایجاد می کند . در داخل بسته بندی این استخر بادی تعداد 75 عدد توپ کوچک بدون پلیسه تحویل خواهید گرفتت . این توپ ها در دو رنگ سفید و صورتی هستند . پس از این استخر بادی می توانید به عنوان استخر توپ کودک استفاده کنید. کیفیت بدنه محصول و مقاومت آن موجب شده تا از این استخر توپ جایگزین استخر های آبی نیز بهره برداری شود . سهولت راه اندازی و وزن کم این استخر بادی یک حسن بزرگ بوده تا شما در فضاهای باز و سفر نیز آن را همراه خود برید . جهت تهیه کردن این محصول زیبا به نمایندگیسنتر اینتکس ایران مراجعه کرده تا محصولی با کیفیت در قیمتی مقرون به صرفه دریافت کنید.

 نوع
 گرد
 قطر
 122 سانتي متر
 ارتفاع
 25 سانتي متر
 وزن
 1.4 کیلوگرم
 ظرفیت
 140 لیتر
 جنس بدنه
 وینیل
 جنس بخش کناری
 وینیل
 جنس کف
 وینیل دو لایه
 کف بادی
 بله
 پمپ باد
 ندارد
 نوع پمپ
 -----
 ساير ويژگي ها
 ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 ارگونومی ساخت سه حلقه ای
 اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...