استخر بادی کودک دارای توپ بست وی

bestway 54170

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
2,330,000
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دارای توپ بست وی یک مجموعه بازی با قابلیت استفاده در فضای باز و سفر بوده که از طول عمر بالا و کیفیت بالای بدنه برخوردار است این محصول  با بدنه ای دو لایه طراحی شده که به صورت مجزا و به راحتی باد می شود . نمایندگی اینتکس این محصول را با قیمتی پایین و کیفیتی بالا به فروش می رساند .

استخر بادی کودک دارای توپ بست وی یک مجموعه بازی جدی برای استفاده کودکان بالای سه سال بوده که به تازگ توسط این شرکت معتبر طراحی و به بازار عرضه شده است . این محصول با بدنه ای آبی رنگ و دو لایه طراحی شده که هر لایه دارای دریچه بادی مجزا بوده و در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود . این محصول دارای وزنی بالغ بر 6 کیلوگرم بوده به همین همراه داشتن آن در سفر با سهولت امکان پذیر می باشد . بدنه محصول از نوع وینیل انتخاب شده که در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و تابش مستقیم نور خورشید نمی تواند استحکام آن را دچار مشکل نماید . به همین دلیل در سفر می توانید از این محصول بهره برداری نمایید . در دو بخش انتهایی و ابتدایی محصول دریچه هایی مانند دروازه تعبیه شده تا کودکان بتوانند توپ های بدون پلیسه پلاستیکی محصول را در هر یک از این دریچه ها با استفاده از تمرکز بالای خود پرتاب نمایند . در داخل بسته بندی محصول یک عدد چسب تعمیرات قرار داده شده تا در صورت بروز مشکلات احتمالی می توانید برای رفع ایراد ایجاد شده از آن استفاده کنید .  همچنین این استخر بادی دارای ساک حمل و نقل بوده که شما عزیزان بتوانید آن را به راحتی با خود حمل کنید و در سفر نیز با خود ببرید .  به همراه این محصول یک پمپ باد دریافت می کنید تا بتوانید به راحتی و در حداقل زمان این محصول را باد کنید . با مراجعه به سایت سنتر اینتکس این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید .

نوعخانگي
ظرفيت 462 لیتر
طول 237 سانتي متر
عرض 152 سانتي متر
ارتفاع 94 سانتي متر
جنس رويه وینیل
جنس بخش کناري وینیل
جنس کف وینیل
پمپ  --
نوع پمپ ----
ساک حمل -
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 6 کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
مناسب کودکان
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما، دارای 5 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...