استخر بادی کودک بست وی کدbestway 91056

bestway 91056

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 91056 یکی از جدید ترین و به روز ترین نمونه های تولیدات کمپانی بزرگ بست وی برای دختران است . جهت خرید آسان این استخر بادی ارزان می توانید از سایت اینتکس سنتر استفاده کنید تا این محصول را در کمترین زمان و بدون درد سر درب منزل تخویل بگیرید .

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 91056 محصولی جدید و مطابق روحیات دخترانه می باشد . رنگ بدنه این استخر بادی به صورت صورتی بسیار جذابی انتخاب شده است که هر کودک دختر را به خود جذب می کند . بر روی بدنه خارجی این محصول تصاویر جذابی از پرنسس های انیمیشنی مورد علاقه دختران استفاده شده تا ارتباط خوبی با این دسته از مصرف کنندگان برقرار کند . در واقع در محصولات مرتبط با کودک اولین و مهم ترین اصل توجه به روحیات آن ها می باشد . ساختار بدنه این استخر جذاب به صورت دو طبقه طراحی گردیده است . هر طبقه دارای یک دریچه باد مجزا بوده که از طریق همان راه اندازی می شود . توجه داشته باشید رنگ داخلی دیواره ها و کف این استخر بادی به صورت کاملا یک دست به رنگ صورتی در آمده است . آب گیری و نیز تخلیه می شود . ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شده  که سه الی چهار کودک می توانند همزمان از آن استفاده کنند .  این استخر بادی مانند سایر مخصولات سنتر اینتکس دارای جعبه تعمیرات و ساک حمل و نقل و پمپ باد نیز می باشد . اگر قصد خرید این استخر بادی جذاب را دارید فرصت را از دست نداده و به نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران مراجعه کنید تا تجربه یک خرید مطمعن را کسب کنید و محصول دلخواهتان را درب منزل تحویل بگیرید .

نوعخانگی
ظرفیت 450 لیتر
طول 201 سانتی متر
عرض 150 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای ساختار دو طبقه ای
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دریچه ورود و خروج آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...