استخر بادی کودک با سایه بان پارچه ای

intex 56640

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی کودک با سایه بان پارچه ای  ، از بهترین استخر های بادی با ابعاد کوچک می باشد که  دارای ماندگاری بالا و قیمت مقرون به صرفه ای می باشد و توسط شرکت اینتکس  سنتر ارائه شده است .

استخر بادی کودک با سایه بان پارچه ای که توسط شرکت اینتکس تولید شده است ، از سری محصولات با کیفیت و بی نظیر این شرکت می باشد که دارای طراحی و ارگونومی ساخت بی نظیر است . این استخر بادی کودک که در ابعاد ( قطر : 107 سانتی متر و ارتفاع : 74 سانتی متر ) تولید شده است برای کودکان زیر 3 سال می باشد به همین دلیل نیز شرکت اینتکس این استخر بادی را با کف بادی طراحی کرده است تا در هنگام استفاده کودکان دچار آسیب های احتمالی نشوند و بتوانند با ایمنی کامل از محصول استفاده کنند . جنس بدنه این محصول از pvc فشرده و ضخیم ساخته شده است به همین دلیل نیز طول عمر بسیار بالایی داشته و می تواند به خوبی در برابر فشار های وارده توسط کودکان مقاومت کند . ظرفیت 30 لیتری این محصول باعث شده است تا به سرعت بتوانید استخر را پر از آب کنید ، همچنین ابعاد بسته بندی کوچک این محصول و وزن 1.5 کیلوگرمی آن باعث شده تا به راحتی بتوانید محصول را در سفر ها نیز به همراه خود ببرید ، شما عزیزان می توانید این محصول را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت از فروشگاه اینتکس سنتر خریداری کنید تا این محصول را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 30 لیتر
قطر 107 سانتی متر
ارتفاع 74  سانتی متر
وزن 900 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی
جنس کف PVC دولایه
پمپ ---
نوع پمپ --- 
ساک حمل---
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 دارای سایه بان PVC
مناسب سنین زیر 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی کودک با سایه بان پارچه ای یکی ازمتفاوت ترین استخر های بادی شرکت اینتکس بوده که با ظاهری منطبق با روحیات کودکان طراحی و با قیمتی مناسب به بازار عرضه می شود. جنس بدنه مقاوم محصول و ساختار سایبان دار ان موجب شده تا برای استفاده در فضای باز نیز توصیه شود. این محصول وزن کمی داشته و به سادگی راه اندازی شده به همین جهت همراه داشتن آن در طول سفر مشکلی ایجاد نمی کند. در بخش نقد و بررسی قصد داریم به تحلیل ساختار کلی محصول پرداخته تا راهنمای جامعی برای اشنایی با محصولات در اختیار شما قرار دهیم. پس برای خرید استخر بادی و انتخابی مناسب توصیه می کنیم همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی با گروه مصرف کننده کودکان و خردسالان نیاز به طراحی ویژه ای داشته تا با رعایت استاندارد های موجود هم به روحیات کودکان توجه شده و هم ایمنی ان ها در زمان مصرف تامین شود. این محصول ساختاری بیضی شکل داشته و ظاهری با طرح عروسکی را به نمایش می گذارد . این استخر بادی دارای بدنه نارنجی رنگ می باشد و بدنه آن دارای دو قسمت می باشد. قسمت اصلی که محفظه نگهدارنده آب بوده و بخش دوم آن شامل سایبان سرخود آن است. نمای ظاهری شکل خرس محصول در بخش ابتدایی آن دارای صورت فانتزی یک خرس با تمام جزئیات بوده تا کودکان از داشتن آن لذت ببرند . بخش شکم و میانی محصول در واقع محفظه محصول بوده و سایبان سرخود آن شکل سر خرس می باشد. این سایبان از تابش مستقیم نور خورشید به پوست بدنه کودک جلوگیری خواهد کرد . در ضلع پشتی سایبان محصول یک پنجره برای عبور نور و هوا تعبیه شده است.

جنس بدنه

توجه به مرغوبیت جنس بدنه موجب افزایش طول عمر مفید محصول و رضایتمندی مشتریان خواهد شد. در همین راستا شرکت اینتکس برای تولید این استخر بادی از جنس رویه وینیل استفاده کرده است. ضماخت لایه در حدود 0.25 میلی متر بوده که نشان از استحکام بالای بدنه می باشد. برای بخش کف محصول از وینیل دو لایه استفاده شده تا کودکان در زمان بازی احساس نرمی و راحتی داشته و ایمنی ان ها حفظ شود. این ساختار دو لایه به این جهت انتخاب شده زیرا بخش کفی محصول به دلیل تحمل فشار زیاد و تماس مستقیم بر سطح زمین از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. با توجه به این جنس بدنه شما می توانید از محصول در فضای باز با خیالی اسوده استفاده نمایید. زیرا تابش مستقیم نور خورشید و دماهای مختلف اب اسیبی به استحکام بدنه وارد نمی سازد. به همین دلیل این محصول مناسب استفاده در شرایط آب و هوایی متفاوت است.

ابعاد و وزن

همانطور که بیان شده ساختار بدنه محصول ازنوع بیضی بوده به همین دلیل  قطر آن : 107 سانتی متر و ارتفاع اعلام شده برای محصول در حدود 74 سانتی متر بوده که تا بالاترین حد سایبان آن بوده اما ارتفاع بخش محفظه استخر فقط 30 سانتی متر است. این ابعاد برای استفاده کودکان 1 الی 3 سال تولید می شود. از جمله ویژگی های محصول امکان استفاده در سفر است. زیرا وزن بدنه محصول تنها 2.8 کیلوگرم بوده اما ظرفیت آبی بالغ بر 30 لیتر دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول دارای دو دریچه باد مجزا در بخش کف و بدنه است. برای راه اندازی محصول تنها کافی ست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن نمایید. با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص محصولات بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه می توانید در کمتر از 3 دقیقه محصول را راه اندازی کنید. برای مراقبت از محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان جدا خودداری کنید. از وارد کردن فشار و ضربه به دیواره های محصول اجتناب نمایید. این محصول از سوی نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیری بوده و برای رفاه حال شما شامل خدمات پس از فروش می شود. در صورت بروز آسیب های احتمالی می توانید محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

استخر بادی سایبان دار طرح خرس محصول زیبا و با ساختاری مقاوم بوده که از طول عمر بالایی برخوردار است. این محصول قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی نیز می باشد. برای خرید این کالای زیبا می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...