استخر بادی کودک اینتکس کدintex 58469

intex 58469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 58469 یک محصول زیبا مستطیل شکل با طرح بدنه انیمیشنی دارای دو دریچه باد و یک دریچه تخلیه آب می باشد. برای خرید این محصول می توانید از نمایندگی محصولات بادی در کشور استفاده کنید.

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 58469 یکی از جدیدترین مدل های تولیدی کمپانی اینتکس می باشد . شکل هندسی این محصول به صورت مستطیلی طراحی شده است . امروزه در محصولات مورد نیاز کودکان روحیات آن ها بسیار مورد توجه قرار می گیرد . در مورد طرح بدنه این استخر بادی نیز همین گونه عمل گردید . طرح بدنه محصول برگرفته از انیمیشن پر طرفدار Frozen می باشد تا به راحتی مورد علاقه فرزند شما قرار بگیرد. با توجه به رنگ بندی بسیار شاد بدنه به دلیل کیفیت بالای آن جای نگرانی بابت پس دادن رنگ وجود ندارد . جنس بدنه به گونه ای انتخاب گردیده تا در هر شرایط آب و هوایی مقاوم باشد . به همین دلیل از این استخر بادی در فضای باز نیز می توانید استفاده کنید . این محصول بدنه ای دو طبقه داشته که از طریق دو دریچه مجزای باد راه اندازی می شود . برای تخلیه آب نیز می توانید از دریچه ای که در کف استخر بادی تعبیه شده استفاده کنید . توجه داشته باشید رنگ داخل استخر به صورت کاملا یک دست آبی انتخاب شده است . برای تهیه این محصول زیبا می توانید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین از سایت سنتر اینتکس  اقدام به خرید کنید و به راحتی صاحب این محصول زیبا شوید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 770 لیتر
طول 262 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای دو دریچه باد
 ساختار دو طبقه ای
 مناسب سنین کودکان
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...