استخر بادی کودک اینتکس با طرح ماهی

intex 57109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس با طرح ماهی محصولی زیبا با قابلیت استفاده در فضای باز بوده که برای کودکان کمتر از 5 سال طراحی شده و از طریق فروشگاه اینتکس با قیمتی ارزان قابل خریداری است .

استخر بادی کودک اینتکس با طرح ماهی یکی از زیباترین نمونه های طراحی شده برای کودکان کمتر از 5 سال بوده و توسط این کمپانی بزرگ طراحی و به بازار عرضه می شود . این محصول با نمایی کامل از ماهی ساخته شده که با روحیات کودکان کاملا منطبق است. در بدنه بیرونی محصول می توانید باله ها و دم ماهی را مشاهده نمایید . این محصول دارای یک سایبان بوده که در واقع سقف دهان ماهی می باشد . در بخش بالایی سایبان چشم های ماهی طراحی شده است . این سایبان از پوست کودک در برابر تابش مستقیم نور خورشید محافظت می کند. در بخش پشتی محصول نیز دریچه ای برای گردش هوای بهتر داخلی و نورگیر بودن فضای بازی کودکان تعبیه شده است . کف این محصول به صورت بادشو طراحی شده تا در زمان بازی امنیت و راحتی کودکان فراهم شود  . جنس بدنه باکیفیت محصول که در برابر تغییرات شرایط جوی و دماهای متفاوت آب مقاوم بوده موجب گردیده تا از این محصول با آسودگی در فضای باز نیز استفاده نمایید . در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات برای مواقع آسیب دیدگی های احتمالی قرار داده شده است . اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت اینتکس سنتر تجربه یک خرید آنلاین و آسان را کسب کنید .

نوعخانگي
ظرفيت 32 ليتر
طول 124 سانتي متر
عرض 109 سانتي متر
ارتفاع 71 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات رنگی
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 1.5 کيلوگرم
 داراي سايه بان PVC سرخود
مناسب سنين زير 5 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...