استخر بادی طرح مک کویین

intex 28103 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
2,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح مک کویین یک نمونه فوق العاده از تولیدات شرکت اینتکس برای کودکان و نوجوانان است. این استخر بادی با امکان راه اندازی اتوماتیک و بسیار سریع و با امکان استفاده در فضای باز قابل تهیه از فروشگاه آنلاین اینتکس سنتر در کوتاه ترین زمان می باشد.

استخر بادی طرح مک کویین یک محصول متفاوت از شرکت بزرگ اینتکس بوده که در عین سادگی طرفداران فراوانی دارد . طرح بدنه این استخر بادی الهام گرفته از انیمیشن محبوب مک کویین بوده تا هیجان کودکان را برای استفاده از این محصول ترغیب کند . رنگ قرمز بدنه نیز تاکیدی بر علاقه کودکان و نوجوانان است . ویژگی منحصر به فرد این استخر بادی مربوط به راه اندازی آن می باشد . این استخر بادی در گروه محصولات ایزی ست با امکان راه اندازی اتوماتیک قرار دارد . برای راه اندازی این محصول کافی ست لبه بالایی آن بادگیری شود. سپس ملاحظه خواهید کرد که در هنگام آب گیری چگونه به راحتی بدنه آن فرم می گیرد . این نوع راه اندازی سریع و آسان از دلایل مهم رضایت مشتریان است . این استخر بادی با توجه به ابعاد آن برای بازی نوجوانان نیز مناسب بوده و امکان استفاده همزمان چند کودک را دارا می باشد . به دلیل جنس بدنه مستحکم محصول استفاده از آن در فضای باز مشکلی ایجاد نمی کند . برای خریداری این استخر بادی جذاب در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت نمایندگیاینتکس سنترمراجعه کنید و به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید .

نوع گرد
 قطر 183 سانتي متر
 ارتفاع 51 سانتي متر
 ظرفیت 886 لیتر
 وزن 4 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC با الیاف شمعی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپندارد
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 مناسب کودکان و نوجوانان
 رنگبندی و طراحی شاد
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...