استخر بادی رنگی کودک اینتکس

intex 56441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000
1,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی رنگی کودک اینتکس یک محصول متفاوت مطابق با روحیه  لطیف کودکان و بسیار با کیفیت و ماندگار  است . فروشگاه اینتکس ایران با نازل ترین قیمت اماده عرضه این استخر زیبا به مصرف کنندگان عزیز می باشد .

استخر بادی رنگی کودک اینتکس از جمله محصولات پر طرفدار در میان کودکان است . در ساخت این استخر بادی طراحان کمپانی اینتکس برای نزدیکی به روحیات کودکانه برخلاف نمونه های مشابه سعی کرده اند از روانشناسی رنگ ها بهره مند شوند تا رنگ های شاد و متنوع تاثیر مثبتی بر روی روحیه کودکان بگذارد و کودکان تجربه استفاده از یک استخر متفاوت و باور نکردنی را داشته باشند . شکل ظاهری این استخر بادی کودک گرد بوده که از چهار طبقه با رنگ های شاد و متنوع تشکیل می شود . هر طبقه این محصول با استفاده از یک دریچه باد مجزا قابل استفاده می شود . ابعاد این محصول به نحوی انتخاب شده تا مصرف کنندگان با داشتن حداقل فضا بتوانند از آن بهره برداری کنند . جنس بدنه مقاوم محصول باعث شده تا هر تغییر در شرایط جوی و یا دمای آب آسیبی به این استخر بادی وارد نکند.  این مقاومت موجب شده تا استفاده از این محصول در فضای باز نیز توصیه شود . سبکی وزن و کوچکی بسته بندی محصول این امکان را ایجاد می کند تا در سفر نیز همراه خوبی برای شما باشد . این محصول زیبا قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را نیز دارا می باشد.  این استخر بادی متفاوت داری ساک حمل و جعبه تعمیرات و پمپ باد می باشد که همه این موارد سبب راحتی شما عزیزان  می شود . برای خرید این محصول زیبا مخصوص کودکان خود می توانید به فروشگاه اینتکس سنتر  ایران مراجعه کنید.

نوعخانگی
ظرفیت 200 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 2.5 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC ساده
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...