استخر بادی توپ طرح ماشین اینتکس

intex 48661

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی توپ طرح ماشین اینتکس محصولی با کیفیت و طول عمر بالا به همراه سایبان سرخود و توپ پلاستیکی جهت بازی کودکان بوده که از طریق فروشگاه اینتکس عرضه می شود .

استخر بادی توپ طرح ماشین اینتکس محصولی جذاب و خاص بوده که توسط این کمپانی مشهور تولید و عرضه می شود . این محصول با بدنه از جنس pvcطرح چرم بوده که استحکام بالای این جنس امکانی ایجاد می کند تا شما از این محصول در فضای باز و بسته حتی به عنوان استخر بادی آبی کودک نیز  استفاده کنید . این کالا دارای یک سایبان استاندارد و بزرگ بوده تا در صورت استفاده در فضای باز از پوست کودک شما در برابر نور خورشید محافظت نماید . دیواره های مستحکم تعبیه شده برای این محصول از کودک شما هنگام بازی محافظت می کند . لازم به ذکر است که در داخل بسته بندی محصول شما تعدادی توپ پلاستیکی بدون پلیسه دریافت خواهید کرد که برای بازی کودکان در داخل آب نیز مناسب است . برای راه اندازی این کالا شما می توانید یک پمپ باد اینتکس از فروشگاه  های معتبر اینتکس تهیه کرده و استخر خود را به راحتی راه اندازی نمایید این محصول به دلیل کم وزن و حجم بودن حمل دو نقل آسانی دارد . اگر شما نیز قصد خرید این محصول با قیمتی مقرون به صرفه را دارید فرصت را از دست نداده و به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت سنتر اینتکس یک خرید مطمئن و آنلاین را تجربه کنید .

نوع خانگی ، مسافرتی
 طول 145 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 ظرفیت آب 80 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای سایه بان
 دارای دیواره برای محافظت از کودک
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

استخر بادی توپ طرح ماشین اینتکس  از جدید ترین و زیبا ترین استخر های بادی کودک و خرد سال می باشد که می توانید آن را برای کودکان خود خریداری کنید و بستر مناسبی را برای تفریحات آنان فراهم کنید . این استخر توپ بادی با طراحی دوست داشتنی و همچنین توپ های بادی همراهی که دارد می تواند محصولی سرگرم کننده برای کوک شما باشد . محصول فوق توسط شرکت جیلونگ طراحی شده است و از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی استخر توپ بادی طرح ماشین  شما را با سایر ویژگی ها و مزیت های محصول آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر توپ بادی فوق به دلیل ساختار و طراحی ظاهری که شبیه به ماشین دارد به نام استخر توپ بادی طرح ماشین  شناخته شده است . این استخر بادی با بدنه آبی  و با طراحی رویه ای که دارد بسیار جذاب شده است .  تمامی دیواره ها و لبه های آن به جز کف بادی می باشد . استخر توپ بادی طرح ماشین دارای یک مخزن بادی می باشد به همین دلیل نیز بر روی آن تنها یک دریچه باد قرار گرفته است که شما می توانید از آن طریق محصول بادی خود را باد کنید .

جنس بدنه

اینتکس برای ساخت این استخر بادی از جنس وینیل استفاده کرده است ، وینیل به دلیل قدرت کشسانی بسیار بالا و ساختار لایه ای و ضد آبی که دارد گزینه بسیار خوبی برای تولید محصولات بادی به خصوص استخر های بادی شده است ، از طرفی این جنس کاملا سازگار با محیط زیست است چرا که از مواد غیر سمی و شیمیایی ساخته شده است و هیچگونه آسیب های پوستی را نخواهد داشت ، پس با خیال راحت این استخر بادی را برای کوک خود خریداری کنید و نگران حساسیت های پوستی نباشید . وینیل همانطور که اشاره شد ضد آب است به همین دلیل شما می توانید از استخر فوق علاوه بر استفاده به عنوان استخر توپ می توانید به عنوان استخر آب استفاده کنید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر توپ بادی طرح ماشین  فوق برابر با ( طول : 145سانتی متر ، عرض : 135 سانتی متر و ارتفاع : 99 سانتی متر ) می باشد که به صورت دلخواه می توانید حتی آن را در داخل حمام نیز راه اندازی کنید . این ابعاد بستر را برای استفاده کودکان مناسب کرده است و افراد بالای 5 سال نمی توانند از استخر استفاده کنند چرا که فضای کمتری را خواهند داشت .وزن کلی این محصول در کارتون خود به 3 کیلوگرم می رسد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

همانطور که در بخش طراحی و آرگونومی ساخت اشاره شد این استخر بادی دارای یک دریچه باد بر روی خود است که می توانید محصول خود را از آن طریق حتی با استفاده از پمپ های باد دستی و فندکی راه اندازی و استفاده کنید . نکته ای که حائز اهمیت است این است که این محصولات محصولاتی بادی هستند و ممکن است بر اثر ضربه و فشار آسیب ببینند به همین دلیل باید در حفظ آن کوشا باشید . استفاده از زیر انداز می تواند استخر بادی شما را از آسیب دیدن دور نگه دارد . توصیه می شود تا استخر بادی خود را بر روی سنگ ریزه ؛ شاخ و برگ درختان و یا آسفالت راه اندازی نکنید . در کنار محصول بسته ای با عنوان بسته تعمیرات قرار گرفته است که می توانید با استفاده از آن محصول آسیب دیده خود را تعمیر کنید .

سخن پایانی

با خرید استخر توپ بادی طرح ماشین  می توانید بستری ایمن و استاندارد را برای تفریحات آبی کودک خود در خانه و حتی در سفر ها فراهم کنید ، وزن کم و حجم کوچک بسته بندی محصول موجب می شود تا شما بتوانید استخر بادی خود را حتی در سفر ها نیز به همراه ببرید . شما می توانید محصول فوق را با نازل ترین قیمت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و آن را در مدت زمان بسیار کم درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...