مبل بادی 1 نفره اینتکس کد intex 68585

intex 68585

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,500,000
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی 1 نفره اینتکس کد intex 68585 محصولی جدید وبسیار با کیفیت می باشد که یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت تمامی افراد است و همه ی افراد اعم از کودک و بزرگسال می توانند از این مبل بادی استفاده نمایند.

مبل بادی 1 نفره اینتکس کد intex 68585 از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول از کیفیت بسیار بالاای برخوردار بوده و توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین مبل های بادی در بازار تبدیل شود. این محصول دارای یک قیکت نشیمنگاه و یک قسمت پشتی می باشد که به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و یا دراز بکشید. این مبل بادی ساخته شده از وینیل طرح چرم می باشد که از مقاومت خوبی در برابر انولع دما برخوردار می باشد . به راحتی می توان از آن درون منزل و یا در محیط باز استفاده نمود. سطح این مبل بادی و قسمت پشتی آن به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ض تعریق بوده و از عرق کردن بدن به هنگام قرار گرفتن بر روی آن جلو گیری می کند. در قسمت دسته ی مبل نیز یک عدد جا لیوانی تعبیه شده است که می توانید ظرف نوشیدنی خود را در آن قسمت قرار دهید. شما مشتری گرامی می توانید برای اطلاعات بیشتر از این مبل بادی با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 173 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 جنس رویه PVC چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره شیبدار بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.7 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...