قلعه بادی آلاچیق کد bestway 93505

قلعه بادی آلاچیق کد bestway 93505

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
775,000
1,045,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی آلاچیق کد bestway 93505 که از تولید و محصولات شرکت بست وی بوده و نسبت به قیمت، از کیفیتی مطلوب برخوردار است. کف آن ضد تعرق می باشد و همراه این محصول ،یک بسته 25 عددی توپ هم وجود دارد.

قلعه بادی کودک آلاچیق کد bestway 93505 که از تولید و محصولات شرکت بست وی بوده و نسبت به قیمت، از کیفیتی مطلوب برخوردار است. همانطور که از اسم این محصول پیداست، قلعه بادی به شکل و طرح آلاچیق بوده و با تنوع رنگی که دارد برای کودکتان میتواند یک تفریح شاد و مفرح را ایجاد کند. جنس بدنه این محصول از روکش وینیل است و دارای کیفیت و انطعاف بالایی در حین بازی کردن فرزندتان دارد. کف سطح این قلعه به صورتی طراحی شده که اگر فرزند شما ساعت ها هم در این کالا بازی کند در آن عرق نخواهد کرد و ضد تعرق می باشد. لازم به ذکر است که همراه این کالا یک بسته توپ 25 عددی بوده که نه تنها یک قلعه بادی بلکه یک استخر توپ هم داشته باشد. اگر میخواهید برای فرزند دلبندتان این محصول ارزشمند را سفارش دهید همین حالا از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به خرید کرده و آن را درب منزل خود دریافت نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظخامت لایه ها 0.26 میلی متر
قطر 104 سانتی متر
ارتفاع 137 سانتی متر
وزن 2.8 کیلوگرم
جنس رویه وینیل
نوع رویه طرح دار رنگی
جنس کف وینیل بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سایه بان بادی
مناسب سنین 2+ سال
دارای دو درب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...