قایق بادی 5 نفره جیمینی بست وی کد bestway 65049

bestway 65049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 5 نفره جیمینی بست وی یک قایق حرفه ای و مناسب برای استفاده های مختلف می باشد که به سبب داشتن ضخامت زیاد بدنه و همچنین استفاده از الیاف ابریشم و برزنت در تولید بدنه به یکی از بهترین قایق های تولید شده توسط شرکت bestway تبدیل شده است .

قایق بادی 5 نفره جیمینی بست وی یک محصول ایده آل برای کسانی می باشد که نیاز به یک قایق بادی حرفه ای برای ماهیگیری و یا تفریحات خود دارند . این قایق بادی جیمینی bestway دارای بدنه ای ضخیم از جنس پی وی سی برزنتی به همراه الیاف ابریشمی می باشد که می تواند به خوبی در برابر اشیاء‌ نوک تیز و همچنین برخورد با اشیاء سخت و سفت مقاومت کند و می توانید یک قایق ایمن در اختیار داشته باشید . به همراه این قایق بادی حرفه ای طناب نجات مخصوص برای استفاده در شرایط اضطراری ، دو عدد پارو آلومینیومی برای پارو زدن و همچنین پمپ باد بزرگ برای باد کردن قایق وجود دارد که به باد شدن سریع محصول کمک بسزایی خواهد نمود . کف این قایق بادی بست وی از آلومینیوم تشکیل شده است که البته می توانید در صورت نیاز آن را جدا نموده و از وزن قایق کم کنید . این کف آلومینیومی به سهولت در استفاده و همچنین بالا رفتن مقاوم محصول کمک خواهد کرد . اطلاعات بیشتر درباره این قایق بادی را می توانید از طریق تماس با همکاران ما در شرکت اینتکس سنتر دریافت نمایید . 

نوع : حرفه ای
طول : 330 سانتی متر 
عرض : 162 سانتی متر
ارتفاع : 44 سانتی متر
تحمل وزن : 640 کیلوگرم
جنس بدنه :‌پی وی سی برزنتی
جنس کف : پی وی سی برزنتی بادشو و آلومینیوم
پارو : دارد
پمپ باد : دارد
سایر ویژگی ها :‌اهرم نگهدارنده پارو ، طناب نجات ، بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...