تشک بادی کمپینگ اینتکس کد intex 68708

intex 68708

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ اینتکس کد intex 68708 با جنس بده ترکیبی از وینیل و برزنت و مقاومت بسیار بالا در برابر سنگ ریزه و خاک ، قابلیت تحمل وزن تا 136 کیلو گرم ، وزن سبک 1 کیلو گرمی و بهترین گزینه برای استفاده در شرایط کمپینگ

تشک بادی کمپینگ اینتکس کد intex 68708 محصولی مقاوم و با کیفیت می باشد که با توجه به وزن 1.2 کیلو گرمی که دارد بسیار سبک است و مناسب برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ می باشد . جنس بدنه این تشک بادی از جنس ترکیبی وینیل و برزنت می باشد که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و می توانید از آن در شرایط سنگ ریزه و خاک استفاده نمایید . برای بالاتر بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از وینیل دولایه استفاده شده است که قابلیت تحمل وزن این تشک بادی را به 136 کیلو گرم رسانده است . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و تشک عمل کرده و مانع از تعریق بدن می شود . توجه داشته باشید که این تشک بادی فاقد پمپ باد سرخود می باشد و برای باد کردن آن باید از پمپ های دستی استفاده نمایید . همچنین این محصول در حالت جمع شده ابعاد بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی درون ساک یا کیف قرار می گیرد . تشک بادی کمپینگ اینتکس کد intex 68708 را می توانید هم اکنون از فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

نوعخانگی، سفری
تحمل وزن136 کیلو گرم
 طول183 سانتی متر
عرض76 سانتی متر
 ارتفاع10 سانتی متر
 جنس رویهوینیل
 جنس بخش کناریوینیل
 جنس کفوینیل دولایه
 پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی هادارای وزن بسیار مناسب
دارای سطح موج دار موازی
ضد تعریق
مناسب استفاده در تمام سفرها
ابعاد بسته بندی: 31 در 25 در 10 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...