تشک بادی دو نفره بست وی کد bestway 67226

bestway 67226

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بست وی کد bestway 67226 با کیفیت و قیمت مناسب به همراه رویه دولایه از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل ، همراه با قابلیت تحمل وزن تا 275 کیلو گرم و پمپ باد پدالی سرخود در بخش بالایی برای راه اندازی هر چه راحت تر تشک در اختیار شما قرار می گیرد . 

تشک بادی دو نفره بست وی کد bestway 67226 از سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که در بخش های قبلی با نوع یک نفره آن آشنا شدیم . این تشک بادی توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و در بخش پایین آن یک عدد پمپ باد پدالی سرخود تعبیه شده است که توسط آن و در مدت زمان کوتاهی می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر نرمی و انعطاف پذیری ایده آل از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار است . همچنین به منظور بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دولایه طرح چرم استفاده شده است که نشان از طراحی مهندسی شده این محصول دارد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 275 کیلو گرم را به آن داده است . اما وزن خود تشک بادی برابر با 4.5 کیلو گرم می باشد که نشان از استاندارد بودن وزن آن دارد . تشک بادی دو نفره بست وی کد bestway 67226 با کیفیت و قیمت مناسب در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 275 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پدالی سرخود
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 انعطاف بدنه بالا و حجم کم
 مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...