استخر پیش ساخته کد bestway 56444

bestway 56444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
30,100,000
26,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کد bestway 56444 از محصولات جدید بست وی بوده که با مدلی گرد نسب به حیاط شما جای کمتری را میبرد. این استخر از کیفیتی خوب با قیمت خوب بر خوردار می باشد که نسبت به قیمت ارزش بالایی دارد.

استخر پیش ساخته کد bestway 56444 که یکی از بهترین محصولات شرکت بست وی می باشد و در بدو ورود به بازار مشتری و خریداران زیادی را کسب کرده است.این استخر نسبت به طراحی گردی که دارد نسبت به استخر های مستطیلی شکل جای کمتری را میگیرد. جنس این کالا از روکش pvc با الیاف شمعی بوده و مقاومت زیادی از خود در برابر فشار آب حین تفریح کردن و سرما و گرما دارد پس با خیالی آسوده از این استخر استفاده کنید. فریم های این کالا نیز از  جنس آلمینیوم و دارای کیفیتی فوق العاده است. قابل ذکر است همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری ، درپوش ، زیرانداز و نردبان است پس نگرانی از لحاظ آلوده شدن آب استخر نداشته باشید. اگر این محصول با ارزش را میخواهید همین حالا از نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش کالا کرده و آن درب منزل خود دریافت کنید.

نوعگرد
ظرفیت آب15232 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...