استخر پیش ساخته جدید اینتکس کد intex 26382

استخر پیش ساخته جدید اینتکس کد intex 26382

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
15,950,000
15,685,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر پیش ساخته جدید اینتکس کد intex 26382 ، از زیبا ترین و پر فروش ترین استخر های پیش ساخته اینتکس که می توانید از نمایندگی سنتر اینتکس آن را تهیه کنید .

استخر پیش ساخته فایبرگلاسی جدید اینتکس که با کد منحصر به فرد intex 26382 در سراسر دنیا به فروش می رسد از سری استخر های پیش ساخته مدرن و مقاوم شرکت intex  می باشد که دارای ساختار و طراحی متفاوتی می باشد ، این محصول از بدنه و دیواره های کناری بسیار ضخیم و مقاوم ساخته شده است و از نظر مقاومت و استحکام دیواره ها به نسبت سایر استخر های پیش ساخته موجود در بازار بسیار بهتر و با کیفیت تر است ، این محصول دارای بدنه داخلی از جنس pvc برزنتی و نیز الیاف شمعی ضخیم و ضد آب تولید شده است که می تواند در برابر رطوبت مقاومت کند ، همچنین به خوبی می تواند در برابر وزن بسیار بالای آب نیز مقاومت خوبی از خود نشان دهد ، دیواره ها و لایه های کناری فایبرگلاسی این محصول نیز باعث شده است تا این محصول بتواند به بهترین شکل ممکن در برابر فشار های وارده توسط حجم بالای آب استخر مقاومت کند ، به همین دلیل نیز وزن دیواره ها و وزن کلی محصول به 226 کیلوگرم می رسد . این محصول دارای امکانات زیادی بوده و می توان آن را به صورت توکار و یا روکار نیز راه اندازی کرد ، همچنین این محصول از استاندارد ترین و با کیفیت ترین استخر های حال حاضر در دنیا می باشد که شما می توانید از آن برای مصارف صنعتی مانند پرورش ماهی و نیز مصارف کشاورزی استفاده کنید ، نمایندگی سنتر اینتکس که از بزرگ ترین نمایندگی های فروش استخر پیش ساخته می باشد این محصول را با گارانتی و با قیمت مناسب به فروش می رساند .

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر478 سانتی متر
ارتفاع124 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و فایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
دارای بدنه بیرونی فایبرگلاس
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...