استخر پیش ساخته بست وی کد bestway 56485

bestway 56485

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
25,300,000
24,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی کد bestway 56485 با قطر 427 سانتی متر و ارتفاع 122 سانتی متری تولید شده و دارای بدنه ای بسیار مقاوم است ، چرا که از برزنت ضخیم ساخته شده و پایه های آلومینیومی می تواندوزن 4024 لیتری را تحمل کند .

استخر پیش ساخته بست وی کد bestway 56485 که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید از سری استخر های پیش ساخته زیبای بست وی می باشد که رنگ بدنه آن قهوه ای می باشد ، این رنگ از خاص ترین رنگ های استفاده شده در استخر های پیش ساخته است که کمپانی بست وی اقدام به تولید آن ها کرده است ، ابعاد این استخر پیش ساخته برابر است با قطر 427 سانتی متر و ارتفاع 122 سانتی متر ، ارتفاع کم این استخر باعث شده است تا کودکان و نوجوانان نیز به راحتی و به مانند بزرگسالان بدون اینکه خطری آن ها را تهدید کنند از محصول استفاده کنند ، مهم ترین فاکتوری که در هنگام خرید استخر های پیش ساخته بایستی به آن توجه داشته باشید جنس بدنه و پایه های محصول است ، چرا که هر چه جنس بدنه با کیفیت تر باشد محصول نیز کارایی بهتری را خواهد داشت ، این استخر پیش ساخته از بدنه برزنتی ساخته شده است و این بدنه برزنتی به خوبی می تواند مانع از عبور و خروج آب از داخل استخر شود ، این بدنه برزنتی با پایه های آلومینیومی شکل می گیرند و می توانند به خوبی در برابر این حجم آب زیاد مقاومت کنند . ظرفیت این استخر پیش ساخته 4024 لیتر است و برای این حجم نیز شرکت بست وی پمپ تصفیه آب متناسب با آن را در کنار محصول قرار داده است ، شما عزیزان می توانید این محصول را با گارانتی معتبر از نمایندگی اینتکس خریداری کنید .

نوعگرد
ظرفيت آب4024 ليتر
قطر427 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
دارای نردبان مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...