استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس کدintex 57135

intex 57135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس یک مجموعه بازی شاد برای کودکان با آبپاش و اسباب بازی های بادی است .محصول فوق مناسب کودک در فصل تابستان در محیط های مانند باغ و ویلا طراحی شده است .

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس کدintex 57135 با امکانات فراوانی که دارد در گروه مجموعه های بازی بادی کودکان قرار می گیرد . شکل ظاهری محصول در حالت کلی به صورت بیضی شکل است . ظاهر کلی این استخر بادی برگرفته از طرح های اژدها و دایناسور انتخاب شده تا علاقه کودکان را به خود جلب کند . در انتخاب رنگ ها بدنه سعی شده تا روحیه شاد کودکان مورد توجه قرار بگیرد . بر روی کناره های استخر بادی می توانید درخت های بادی را نیز مشاهده کنید که ظاهر محصول را شبیه یک جزیره کرده اند . یک حلقه در وسط استخر بادی به صورت دایناسور طراحی شده که در واقع آبپاش محصول است . در صورت متصل کردن این دایناسور به شلنگ آب شاهد کارکرد آن باشید . در بسته بندی این محصول برای تفریح کامل کودکان مقدار اسباب بازی بادی مجزا نیز قرار داده شده است . برای راه اندازی این محصول کافیست یک پمپ باد دستی اینتکس از فروشگاه های اینتکس تهیه کندی تا استخر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به راحتی باد کرده و از آن استفاده نمایید . جنس بدنه محصول به گونه ای انتخاب گردیده تا در فضای باز نیز مورد استفاده قرار بگیرد . برای تهیه این محصول به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید .

نوعبیضی
ظرقیت آب40 لیتر
طول330 سانتی متر
عرض229 سانتی متر
ارتفاع112 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهساده
کف بادشو
پمپ
 نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاساختار بیضی شکل با طرح اژدها
دارای سرسره سرخود
دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
دارای آبپاش در قسمت بالای استخر
وزن: 9 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...