استخر بادی کودک بست وی کدBestway 93205

Bestway 93205

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی کدBestway 93205 از جمله محصولات با کیفیت و خاص و مخصوص دختران است . برای تهیه این استخر بادی جذاب به نمایندگی محصولات بادی در کشور مراجعه کنید .

استخر بادی کودک بست وی کدBestway 93205 با ظاهری خاص پاسخگوی علاقه خاص کودکان دختر و مناسب با روحیه خاص و لطیف دختران خرد سال است . در طراحی این محصول سعی شده شخصیت های محبوب انیمیشن که برای دختران شناخته شده هستند قرار داده شود. زمینه اصلی محصول به رنگ صورتی انتخاب شد . این رنگ طرح های پرنس های محبوب دختران را به خوبی نمایش می دهد . ساختار ظاهری این استخر بادی به صورت سه طبقه تعبیه شده است . هر طبقه بدنه محصول با استفاده از یک دریچه مجزای باد راه اندازی می شوند . کف این استخر بادی بر خلاف محصولات مشابه ساده و یکنواخت نیست . در کف محصول که رنگ زمینه آبی دارد می توانید تصویر چهره از یک دختر به رنگ صورتی مشاهده کنید. جنس بدنه مستحکم محصول موجب شده تا در فضای باز بتوان از این استخر بادی بهره برداری کرد . کوچکی بسته بندی این محصول و همچنین وزن کم آن باعث شده تا حمل و نقلی آسان داشته باشید و در سفر نیز این محصول را همراه با خود ببرید . برای تهیه این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده یا در صورت نداشتن زمان کافی به سایت اینتکس سنتر مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان این محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

نوعخانگی
ظرفیت 150 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
وزن 700 گرم
جنس بدنه وینیل طرح دار
جنس بخش کناری وینیل 
جنس کف وینیل دولایه
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی کودک بست وی کدBestway 93205 یکی از استخر های بادی تفریحی دختران کودک و خردسالان بوده که قابلیت استفاده در فضای باز و بسته را دارد. این محصول دارای حجم و وزن بسیار مناسبی بوده که نسبت به کیفیت خود از قیمتی بسیار مقرون به صرفه برخوردار است. این نوع استخر های بادی علاوه بر استفاده به عنوان استخر آب به عنوان استخر توپ نیز قابل استفاده خواهند بود. داشتن ویژگی هایی از جمله راه اندازی آسوده و کم زمان باعث شده تا برای تفریحات کودکان در هر فضای مورد نظری از این دسته محصولات بادی خریداری شود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این استخر بادی بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه استخر بادی دخترانه به صورت گرد بوده که از ساختار بدنه سه لایه بهره مند می باشد. هر لایه بادی از دیواره استخر توسط دریچه بادی مجزا راه اندازی می شود به همین دلیل می توان به شکل دلخواه هر کدام از لایه های بادی را باد نزد. قسمت کف این استخر نیز به صورت طرح دار بوده اما قابل باد شدن نخواهد بود به همین دلیل کمتر مورد خطراتی مانند سوراخ شدن قرار می گیرد. همیشه طراحی های سه لایه در استخر های بادی موجب شده تا در صورت آسیب دیدن یک لایه باعث از بین رفتن حالت استخر در زمان پر بودن نشود.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر از نوع وینیل با رویه طرح دار می باشد. وینیل در واقع یک نوع ماده پلاستیکی سبک و مخصوص محصولات بادی تفریحی بوده که دارای مقاومت قابل قبولی در برابر دما آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب می باشد. به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از این استخر در فضای باز استفاده نمود. جنس بدنه سبک این استخر دارای انعطاف بالایی بوده که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های بسیار کوچکتری را فراهم خواهد کرد بنابراین حمل و جا به جایی آن آسوده تر خواهد بود. 

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر بادی گرد دخترانه معادل (قطر: 122 سانتی متر ، ارتفاع: 30 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین کودکان و خردسالان می باشد. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این استخر بوده و تمام بدنه را شامل می شود. زمانی که این محصول را جمع کنید خواهید دید که ابعاد آن نیز بسیار کمتر خواهد شد تا امکان جای دادن در هر محل کوچکی فراهم باشد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه استخر بوده به همین دلیل عمق مفید آن چند سانتی متر کمتر از این ارتفاع خواهد بود تا از سر ریز شدن آب به خوبی جلوگیری کند. طبق این ابعاد ظرفیت آب این استخر 150 لیتر که مقداری استاندارد می باشد ، زیرا در مدت زمان کمی قابل پر شدن خواهد بود. ظرفیت آبی که حجم 90 درصدی بدنه را شامل خواهد شد. وزن بسته بندی استخر دخترانه حدود 700 گرم بوده که وزنی بسیار سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این استخر می بایست ابتدا با توجه به اینکه همراه این محصول پمپ بادی قرار داده نشده از فروشگاه اینتکس یک پمپ باد متناسب با این استخر را تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ را به آنها وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن نمود. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که کاملا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد اما دقت داشته باشید که بیش از حد بدنه از باد زیاد سفت نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهد دید. برای مراقبت و نگهداری از محصولات بادی راه های ساده ای وجود داشته که از مهمترین آنها استاندارد باد زدن به استخر، جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک بست وی کدBestway 93205 محصولی از شرکت بست وی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که به منظور تفریحات آبی و همچنین توپی تولید شده است. محصولی با حجم و وزن بسیار کم که امکان استفاده در فضای باز را به راحتی فراهم خواهد ساخت. همچنین راه اندازی آن توسط کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی در کمترین زمان ممکن فراهم خواهد بود. این استخر بادی با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط فروشگاه اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...