استخر بادی کودک بست وی سرسره دار کدbestway 53067

bestway 53067

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی سرسره دار  با قیمت ارزان  مناسب ترین محصول برای کودکان یک تا شش سال است. با کیفیتی عالی و تعدادی اسباب بازی مجزای همراه قابل خرید از سایت نمایندگی اینتکس در هر ساعت از شبانه روز می باشد.

استخر بادی کودک بست وی سرسره دار کدbestway 53067 یک نمونه بی رقیب در میان استخر های بادی سرسره دار برای کودکان یک تا شش است. طراحی ظاهری این استخر بادی برگرفته از فضای کارتونی جزیره بوده و حس یک محیط دور در میان آب ها را در کودکان القا می کند. سرسره زرد رنگ این محصول در کنار آن قرار داشته و در قسمت انتهایی کف استخر فضایی به عنوان ترمز در راستای حفاظت از کودکان قرار دارد. اطراف این استخر بادی تعدادی درخت قرار گرفته است. یک دلفین بسیار بزرگ در زاویه مقابل سرسره تعبیه شده تا موجب حس شادی فزرند شما گردد. این استخر زیبا علاوه بر موارد یاد شده دارای آبپاش نیز می باشد. این آبپاش در غالب یک کوسه بین درختان در بدنه محصول تعبیه شده است. لازم به یادآوری ست با تهیه این محصول زیبا مقداری اسباب بازی مجزا نیز دریافت خواهید کرد . در بسته بندی این استخر بادی تعدادی توپ بادی بدون پلیسه و ماهی و حلقه بادی نیز قرار دارد . کف این استخر بادی در عین سادگی به رنگ آبی و با تصاویر موج است. برای تهیه این محصول جذاب می توانید به سایت نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کنید و در حداقل زمان ممکن این محصول را دریافت کنید .

نوعخانگی
شرکت سازنده بست وی
طول 280 سانتی متر
عرض 257 سانتی متر
ارتفاع 87 سانتی متر
جنس رویه PVC
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای عروسک های بادی
مناسب سنین 1 تا 6 سال
دارای آبپاش بادی سرخود
دارای چند توپ رنگی همراه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی کودک بست وی سرسره دار کدbestway 53067 یکی از پر فروش ترین و پر قدمت ترین استخر های بادی فواره دار و یا مجموعه بازی های بادی آبی برای سنین کودکان و همچنین خردسالان بوده که توسط شرکت بست وی تولید شده است. محصولی با طراحی بسیار شیک و کودک پسندانه که علاوه بر استخر بادی آبی یا توپی می تواند به یکی از تفریحات چند کاره مخصوص فرزندان شما تبدیل شود. البته شرکت بست وی همنوعانی نیز برای این استخر طراحی و تولید شده که از نظر امکانات درونی با این کالا متفاوت می باشند. این استخر از ویژگی های بسیار خوبی برای تفریحات بهره برده که در ادامه به بررسی مفصل آنها خواهیم پرداخت.

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که اشاره کردیم طراحی صورت گرفته برای این کالا طراحی چند جانبه و کودک پسندانه ای بوده که چند نوع اسباب بازی بادی را نیز در خود جای داده است. بدنه ای گرد که هر طرف آن یک نوع اسباب بازی بادی به شکل سرخود قرار گرفته است. در قسمت شمالی آن نیز یک درختچه بادی قرار داده شده که به عنوان آبپاش استخر عمل می کند. این آبپاش در واقع یک شلنگ آب از بیرون آن متصل شده و آب را به صورت فوران های کوچک به داخل استخر جاری می کند. در انتها نیز در قسمت پایین یک سرسره بادی به صورت سرخود به پله های بادی قرار داده شده که قسمت سر خوردن آن در داخل استخر می باشد. این سرسره بادی به صورت همزمان تنها برای یک نفر قابل استفاده خواهد بود. طراحی روی بدنه اصلی استخر و همچنین رنگ های انتخاب شده برای آن نیز در زیبایی این کالا بسیار موثر بوده است.

جنس بدنه

جنس بدنه این کالا از نوع پلاستیک PVC با روکش تمام طرح چرم بوده که از ضخامت بسیار خوبی نیز برای ایجاد مقاومت بالا برخوردار می باشد. بدنه ای با کیفیت که می تواند به خیالی آسوده در فضای باز استفاده شود، زیرا در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. تمام اجزای بادی قرار گرفته رور این استخر نیز ساخته شده از جنس بدنه اصلی می باشد. این بدنه در واقع برای استفاده در فضای باز بخصوص در فصول گرما طراحی و تولید شده که با برخورد مستقیم نور آفتاب نیز مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

ابعاد و وزن

ابعاد کلی این مجموعه استخر بادی آبی برابر (طول: 280 سانتی متر،  عرض: 257 سانتی متر ، ارتفاع: 87 سانتی متر) بوده که شامل تمام قسمت های بدنه می شود. ابعادی که می تواند به راحتی تا چند کودک و یا خردسال را در درون خود جای دهد. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده برای این استخر تا بالاتری نقطه آن بوده و ارتفاع خود بدنه اصلی این کالا 10 الی 15 سانتی متر می باشد. از همین رو عمق کمی را نیز خواهد داشت تا به راحتی تفریحات آبی در درون آن صورت گیرد. طبق این ابعاد ظرفیت آب این استخر نیز معادل 216 لیتر می باشد. ظرفیت آبی که به راحتی امکان راه رفتن بر روی آب را به فرزندان شما خواهد داد.

نحوه راه اندازی

راه اندازی این استخر بادی برخلاف ابعاد بزرگ خود بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج نموده و بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. سپس باید با توجه به اندازه دریچه های باد هر قسمت از این استخر نازل پمپ باد متناسب با آن ها را به این دریچه ها متصل کرده و اقدام به باد زدن نمود. باد زدن این کالا را بادی تا زمانی ادامه داد که استخر شکل کامل را به خود بگیرد. همچنین باید از سفت شدن بدنه نیز جلوگیری لازم را به عمل آورد زیرا بخ درز های بدنه آسیب جدی خواهد رساند. برای جمع کردن سریع آن می توان از پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

راه های مراقبت از این محصول بادی تفریحی عبارتند از: دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدهه و همچنین خودداری از عمل پرش و جامپینگ بر روی آن. علاوه بر این محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این کالا می تواند در حفاظت از آن در برابر اتفاقات ناگهانی موثر باشد.

جمع بندی

استخر بادی آبی با سرسره از بزرگترین اسخر های بادی چند منظوره و یا چند کاره برای سنین کودکان و خردسالان بوده که از اسباب بازی های بادی سرخود بهره می برد. استخری با طراحی شیک که می تواند هم به عنوان استخر آب و هم به عنوان استخر توپ بادی مورد استفاده قرار گیرد. این کالا در فروشگاه اینتکس عرضه شده و به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...