استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57489

intex 57489

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57489 یک محصول سه لایه و گرد برای کودکان است.برای خرید این استخر بادی با کیفیت که دارای سه دریچه باد مجزا نیز بوده می توانید به سایت نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کنید .

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57489 یکی از محصولات کاملا جدید با ظاهری گرد از کمپانی اینتکس می باشد . این استخر بادی با ظاهری سه لایه بوده که هر بخش آن دارای دریچه باد مجزا نیز هستند . رنگ ظاهری این استخر باید به گونه ای انتخاب شده که آرامش را به کودکان القا کند . این استخر دارای دو طبقه سبز رنگ و یک طبقه میانی آبی رنگ می باشد که در عین ساده بودن از زیبایی چشمگیری برخور دار است البته لازم به یادآوری ست که لبه بالایی محصول سفید رنگ است . جنس بدنه این استخر بادی از نوعی انتخاب شده که در برابر آب و هوا مقاوم بوده و آسیبی نمی بیند . البته بدنه محصول ضد حساسیت بوده و مشکلات پوستی ایجاد نمی کند . ابعاد کلی استخر بادی به اندازه ای طراحی شده که سه الی چهار کودک به راحتی می توانند از آن استفاده کنند . به دلیل  این که بر روی بدنه محصول قسمت اضافه ای تعبیه نشده در فضاهای بسته نیز قابل استفاده می باشد . اما توجه داشته باشید به دلیل سهولت راه اندازی و همچنین مقاومت بدنه بالا از این استخر بادی در سفر و محیط باز می توانید استفاده کنید . برای خرید این محصول فرصت را از دست نداده و به نمایندگی مرکزی سنتر اینتکس در ایران مراجعه کنید.

نوعخانگی
ظرفیت 742 لیتر
قطر 203 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
وزن 2.6 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف و مات
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای طرح دو تکه ای زیبا
 قابل استفاده برای 3 الی 4 کودک
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...