زمان خرید محصول به پایان رسیده و امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد.

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57190

intex 57190

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
3,000,000
2,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57190 یک محصولی کامل جدید متفاوت برای استفاده خانواده ها است . و مورد توجه کودکان بسیاری قرار گرفته است . جهت تهیه این استخر بادی زیبا به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید .

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57190 محصولی مناسب برای آن دسته از مشتریان بوده که همواره به دنبال تفریحات گروهی و یا خانوادگی هستند . ابعاد و ارتفاع این استخر بادی در حدودی طراحی گردیده که برای استفاده بزرگسالان نیز مناسب باشد . ساختار بدنه محصول توان تحمل بالایی در زمینه وزن دارد . به همین دلیل با خیالی آسوده می توانید برای استفاده خانوادگی این استخر بادی را انتخاب کنید . شکل ظاهری محصول به صورت بیضی انتخاب گردیده است . جنس بدنه این استخر بادی ترکیبی از مات و شفاف بوده و همچنین با رنگ غالب آبی ظاهری جذاب به آن بخشیده می شود . در قسمت کف محصول جایگاهی به عنوان نشیمنگاه تعبیه شده که به استفاده از دریچه باد مجزایی قابل بهره برداری است . در بالای این نشیمنگاه بخشی به عنوان تکیه گاه طراحی شده تا در زمان استراحت نهایت آسودگی را به شما بخشید . برای راحتی هرچه بشتر شما بر رویه لبه های این محصول جذاب دو عدد جای لیوانی تعبیه شده که می توان از آن ها استفاده کرد . با توج به جنس بدنه چند لایه از این استخر بادی در فضای باز نیز می توانی استفاده کنید . برای تهیه آسان این محصول به سایت نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کنید .

 نوعبیضی
ظرقیت آب640 لیتر
طول224 سانتی متر
عرض216 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس رویهPVC بی رنگ
ظاهر رویهساده لایه ای
کف بادشو
پمپ
 نوع پمپ----
رده سنیکودک و نوجوان
سایر ویژگی هاطراحی بیضی شکل با صندلی و تکیه گاه سرخود
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 7 کیلوگرم
دارای دو جای لیوان و بطری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات, پمپ دستی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...