استخر بادی کودک اینتکس کد intex 57198

intex 57198

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس کد intex 57198 یک محصول مقاوم  و  ارزان قیمت بوده  برای استفاده خانواده بوده که دارای آبپاش و نشینمگاه نیز است . این استخر در عین سادگی طول عمر بسیار بالایی نیز دارد .  برای خرید این محصول به سایت نمایندگی  سنتر اینتکس مراجعه کنید .

استخر بادی کودک اینتکس کد intex 57198 یکی از محصولات ساده اما پر طرفدار کمپانی  سنتر اینتکس می باشد  . این استخر بادی دارای نیشمنگاهی سرخود در داخل می باشد . محفظه بادگیری این نشیمنگاه از سایر بخش های آن مجزا بوده به همین دلیل می توانید در صورت عدم نیاز آن را تخلیه کنید . اما این نشیمنگاه در زمان تفریحات آبی می تواند مکانی مناسب برای استراحت شما باشد . از جمله آپشن های مثبت این استخر بادی می توان به آبپاش آن اشاره کرد .  آبپاش محصول در میانه آن و به صورت یک حلقه طراحی شده است . این آبپاش یک ویژگی خاص دارد . برای راه اندازی آن کافی ست به یک شلنگ آب متصل شود و در صورت عدم نیاز به راحتی از بدنه اصلی استخر بادی جدا خواهد شد . ساختار ظاهری و رنگ بدنه این محصول به صورت سه طبقه و ترکیبی از رنگ های سفید و آبی می باشد . لازم به تاکید است که به دلیل کیفیت عالی و استحکام بدنه از این محصول برای خانواده نیز می توانید استفاده کنید . البته توجه داشته باشید به دلیل سهولت راه اندازی و وزن کم این استخر بادی در سفر نیز می تواند همراه شما باشد. برای خرید محصول فرصت را از دست نداده و همین آلان در سایت نمایندگی اینتکس سنتر اقدام به ثبت سفارش کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 700 لیتر
طول 310 سانتی متر
عرض 188 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 8.95 کیلوگرم
ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
دارای آبپاش و نشیمنگاه بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...